arrow
arrow

Новини


От Bacardi са подели кампания за опазване на природата, наречена "The Future Doesn’t Suck". Кампанията цели да покаже, че Bacardi полага значителни усилия за премахване на нерециклируемата пластмаса за еднократна употреба в своята глобална верига за доставки.

Глобалната кампанията ще включва множество корпоративни и маркетингови събития и инициативи. Крайните потребители също ще бъдат насърчавани да се присъединят към движението и да споделят идеи онлайн чрез хаштаг #TheFutureDoesntSuck.

"Ангажирането на нашите клиенти и на нашите потребители в намаляването на пластмасата за еднократна употреба е важна стъпка, която помага да се сложи край на замърсяването с пластмаси. Пластмасовите изделия за еднократна употреба са сред най-събираните отпадъци в нашите океани и настояваме нашите потребители да казват "никакви пластмасови сламки,моля" към всяка поръчка за напитки. По този начин, обединени, ще можем да направим значителна промяна.", казва Рик Уилсън, старши вицепрезидент в Bacardi.

Кампанията "The Future Doesn’t Suck" ще стартира в Лондон, където Bacardi и Lonely Whale ще работят с потребителите и с бизнеса, за да им помогнат да намалят употребата на пластмасови сламки.

Няколко илюстрации ще са част от кампанията, описваща "опустошителното" въздействие на пластмасовите сламки за еднократна употреба върху океаните.
Като част от кампанията Bacardi няма да сервира пластмасови сламки при фирмени събития, музикални мероприятия или в рекламния камион Bacardi Rum Truck, a ще въведе биоразградими картонени чаши в активностите си.

Подробност за включване в кампанията, могат да бъдат открити на сайта на кампанията - www.thefuturedoesntsuck.org

Победителят в The World’s 50 Best Restaurants за 2018 година беше обявен късно снощи.